Oświadczenie w sprawie etykiety publikowanej przez BR Perun.

22 lutego 2019

W związku z pytaniami, czy możliwe jest zakupienie, innego niż zakontraktowane, piwa w sieci Lidl sp. z o.o. sp.k. informujemy, że piwo Juicy Delight (New England IPA) dystrybuowane w ww. sieci sklepów oznakowane było, dla uniknięcia prób reklamacji piwa zakupionego poza siecią Lidl, specjalnymi etykietami.

Dodatkowo, oprócz widocznych różnic w opisie tekstowym wprowadziliśmy unikalny, dla piw sprzedawanych dla Lidl, kod kreskowy EAN. Podobnie zrobiliśmy zresztą dla piwa Maverick (APA), które dla potrzeb sprzedaży w Lidl produkował dla nas BR Perun. One również miały unikalny kod i treści na etykiecie. Sprzedaż w kasie Lidl produktu, który nie jest w bazie danych z kodami kreskowymi, jest niemożliwa. Taki produkt byłby odłożony do weryfikacji i zapewne byłby u nas, jako dostawcy, reklamowany. Żadnych tego typu reklamacji, w ciągu ponad 4 miesięcy od sprzedaży nie otrzymaliśmy.

Etykieta Juicy Delight wersja dla Lidl

Etykieta Juicy Delight wersja dla Lidl

Poniżej przedstawiamy etykietę przysłaną nam przez BR Perun, która nie jest dedykowana dla Lidl i posiada inny kod kreskowy.

Etykieta Juicy Delight wersja z błędem

Etykieta Juicy Delight wersja z błędem

Zwracany uwagę na odmienny układ graficzny i opis tekstowy oraz inny kod kreskowy. Jak widać z powyższej informacji przypadkowy zakup piwa Juicy Delight, z inną niż dedykowana etykieta, w sieci Lidl jest praktycznie niemożliwy.

Browar Rockmill

Podobne

Zobacz inne artykuły

Po bieżące informacje zapraszamy na nasze profile na Facebooku oraz Instagramie
Sprzedaż: handel@browarrockmill.pl
Biuro: biuro@browarrockmill.pl
Informacje:info@browarrockmill.pl